• Block B, Flat Whole, 22 Haikou Road, Zhangcha Town, Chancheng Zone, Foshan, Guangdong, China
  • 0086-13929948498

    Lun - Sun: 9:00-18:00

  • Cù a migliione cuntinua di u standard di vita, più è più persone si preparanu per diversi modi di viaghju efficienti quandu anu tempu è forza finanziaria.L'attrazioni turistiche più populari sò quelli chì ponu esse visitati in ogni stagione.U boom hà senza dubbitu purtatu à u sviluppu di l'industria di u turismu, è cusì ancu l'industria di l'alberghi è l'industria di ristorazione per prumove u sviluppu di i mobili outdoor di divertimentu, allora avemu da sparte cun voi alcune infurmazioni nantu à l'industria alberghiera è a ristorazione chì guidanu sviluppu di mobili di divertimentu outdoor.Analizà brevemente.

    1. Motivi di guidà : l'industria turistica hà guidatu u sviluppu di l'industria di l'alberghi è di a ristorazione, mentre chì e vacanze anu pusatu i fundamenti per u sviluppu di l'industria turistica.Duranti e vacanze, tutti sò più disposti à prufittà di stu tempu per rilassate è allargate l'orizonti.Andate à una località turistica o un hotel di spiaggia perenne.U paisaghju hè piacevule, è pudete andà in ogni locu.Viaghjà à l'esteru hè inseparabile da u prublema di l'alloghju, chì senza dubbitu prumove u sviluppu di l'industria alberghiera è di ristorazione.

    2. U sviluppu di l'industria di l'alberghi è l'industria di ristorazione guidata da u ligame di l'industria è u turismu furnisce e cundizioni assai obiettive per u sviluppu di u mobili outdoor di divertimentu.Hè perchè per riflette l'atmosfera rilassata di l'alberghi è i ristoranti in lochi scenici o resorts turistici, l'arredamenti in l'alberghi o ristoranti sò più casuale, chì prumove ancu u sviluppu di l'industria di u mobili outdoor.

    3. U sviluppu di l'industria di u mobili di a Cina in l'ultimi anni hà fattu a produzzione è a vendita di l'industria sana, l'equipaggiu tecnicu, a qualità è l'efficienza in modu cumpletu, è hè diventatu u più grande exportatore di mobili di u mondu.À u listessu tempu, a Cina hè diventata u più grande pruduttore è esportatore mundiale di mobili per l'apertu è prudutti di divertimentu per l'esterno.

    Aviva furniture hè specializatu in furnisce mobili di divertimentu outdoor.Utiliza l'equipaggiu di fabricazione avanzata per stabilisce un inseme cumpletu di sistemi di gestione di talentu è sistemi di gestione di qualità di produttu per fà mobili di divertimentu outdoor.


    Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021