• Block B, Flat Whole, 22 Haikou Road, Zhangcha Town, Chancheng Zone, Foshan, Guangdong, China
  • 0086-13929948498

    Lun - Sun: 9:00-18:00

  • Benvenuti à u 47u CIFF img1

    Lanciata in u 1998 cù 384 espositori, un spaziu di esposizione di 45.000 metri quadrati è a presenza di più di 20.000 cumpratori, CIFF, China International Furniture Fair (Guangzhou / Shanghai) hè stata cun successu per 45 sessioni è crea u cummerciu one stop più preferitu in u mondu. piattaforma per u lanciu di u produttu, a vendita domestica è u cummerciu di esportazione in l'industria di l'arredamento.

    Fundatu è sviluppatu per 17 anni in Guangzhou, à partesi da settembre 2015 si svolge ogni annu sia in Guangzhou in marzu è in Shanghai in settembre, i dui centri cummerciale più dinamichi in Cina.

    Un novu mudellu di cummerciale per rinfurzà a industria di u mobili Da u 2021

    "Tendenza di cuncepimentu, cummerciu glubale, tutta a catena di fornitura" hè u novu tema attraversu quale CIFF Guangzhou si riposiziona per aiutà u sviluppu di u settore in u cuntestu di una pandemia globale.

    A 47a edizione di a China International Furniture Fair, u principale avvenimentu di cuncepimentu di mobili di u 2021 in Cina, hà da scopu di prumove u valore di u disignu è di creà un novu mudellu di cummerciale in cuntattu cù l'avvenimenti attuali è e novi regule di u ghjocu.U mudellu hè basatu annantu à a sinergia trà u mercatu internu straordinariu è l'ulteriore crescita di l'esportazioni, è ancu l'integrazione di a prumuzione offline è in linea per offre un portfolio di mostra ottimizatu è più cumpletu chì rapprisenta in modu adeguatu l'intera industria di u mobili, sustenendu sempre i bisogni. di espositori è visitatori.

    CIFF Guangzhou 2021 si terrà in duie tappe organizate per settore di produttu: u primu, da u 18 à u 21 di marzu, dedicatu à i mobili di casa, outdoor è di divertimentu, accessori di arredamentu è tessuti;u sicondu, da u 28 à u 31 di marzu, per i mobili d'uffiziu è sedia, l'arredamenti d'alberghi, i mobili metallichi, i mobili per i spazii publichi è i spazii d'attesa, l'accessori, i materiali è i machini per l'industria di u mobili.

    Coprendu una superficie tutale di 750 000 metri quadrati, u Complessu di Fiera d'Importazione è Esportazione Chine in Guangzhou hè previstu di accoglie 4 000 cumpagnie è 300 000 visitatori cummerciale.

    U successu di l'ultime duie edizioni 2020 di CIFF, tenute in lugliu in Guangzhou è in settembre in Shanghai, in un mumentu cusì complicatu di a storia, hà premiatu l'investimentu, u travagliu duru è l'impegnu di l'urganizatori à offre sempre novi attori principali di l'industria di u mobili. , opportunità concrete.

    CIFF affirmeghja cusì u so statutu di a piattaforma cummerciale più impurtante in u mercatu asiaticu, un avvenimentu imperdibile in u quale e migliori marche di design presentanu novi prudutti cù disinni attrattivi è cuncetti innovativi in ​​linea cù l'ultime tendenze in un mercatu in rapida evoluzione in cerca di alta evoluzione. -soluzioni creative di qualità, cumplementate da eventi prestigiosi è cuncorsi di design.

    Benvenuti à u nostru stand di mostra!

    Date è ore d'apertura

    18-20 di marzu di u 2021 9:30-18:00

    21 di marzu di u 2021 9:30-17:00

    Locu Poly World Trade Center Expo

    A nostra pusizioni

    17.2C28

    Indirizzu

    No.1000 Xingangdong Road Haizhu District Guangzhou China

    Benvenuti à u 47u CIFF img2


    Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021