• Block B, Flat Whole, 22 Haikou Road, Zhangcha Town, Chancheng Zone, Foshan, Guangdong, China
  • 0086-13929948498

    Lun - Sun: 9:00-18:00

  • Perchè avemu bisognu di cumprà mobili per l'apertu quandu urganizeghja u spaziu esterno?Hè perchè in più di u disignu di mobili esterni, deve risponde à i bisogni di a vita esterna, è l'ambienti esterni hè assai peggiu di l'internu, cusì u materiale di i mobili esterni deve Speciale a prova d'acqua, a prova di sole è anticorrosione. trattamenti tecnologichi ponu allargà a vita.Per d 'altra banda, i materiali trattati facianu u solitu lavatu è mantenimentu più faciule è portanu comodità à a vita di e persone.

     

    Metallu

    Ancu s'è u mobili di l'esterno metallicu hà ancu trattamentu anti-ruggine, i punti di ruggine è a corrosione sò sempre cumuni in certi spazii chiusi.Ancu se u mantenimentu speciale ùn hè micca generalmente fattu, i punti di ruggine deve esse trattatu immediatamente.

    Evitate di sbattà è graffiate a capa protettiva di a superficia durante a manipulazione di lega d'aluminiu è altri metalli;ùn stà micca nantu à u mobili plegable per evità a deformazione di a parte plegata è affetta l'usu.Solu in ocasioni scrub cù sapone è acqua calda, ùn aduprate micca l'acidu forte o un agente di pulizia alkaline forte per pulizziari, per ùn dannà a capa di prutezzione di a superficia è a ruggine.

    Se u quadru hè fattu di lega d'aluminiu, pò esse lavatu cù l'acqua di l'acqua durante u mantenimentu normale, è poi pulita cù un pappu seccu.

     

    Corde

    Usemu principarmenti dui tipi di materiali: Olefin è Textilene: Olefin si senti còmode è hà un sensu di peluche;Textilene hè principalmente di secca rapida è elastica.Inoltre, l'Olefin furnisce ancu una serie d'asciugatura rapida.A cura di ogni ghjornu solu deve esse lavata cù l'acqua, ùn aduprate micca culteddi affilati è altri danni.

     

    HPL

    Cume cù a norma europea EN 438-2.Composizione HPL: carta di superficia d'alumina super resistente à l'usura, carta di culore decorativa impurtata impregnata di resina epossidica, carta kraft di pasta di legnu cruda impurtata impregnata di resina fenolica è altri ingredienti, impilati secondu diverse esigenze di spessore, è dopu furmatu à 1430psi di pressione è 150 °. C alta temperatura è alta pressione.L'HPL hà una eccellente resistenza UV è resistenza à u clima.

     

    Vetru temperatu

    Ùn batte micca o chjappà i cantoni di vetru cù oggetti taglienti per evità a rottura;ùn sguassate micca a superficia di vetru cù liquidi corrosivi, per ùn dannà micca u gloss di a superficia;Ùn sguassate micca a superficia di vetru cù materiali di mallet ruvida per evità graffi.


    Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021